Бос жұмыс орындары

«Standard Life» өмірді сақтандыру компаниясы» акционерлік қоғамы – соңғы жылдарда қомақты қаржылық нәтижелері бар, сенімді түрде қарқынды дамып келе жатқан компания.

«Standard Life» ӨСК» АҚ өмірді сақтандыру нарығында алғашқылардың бірі болып Қазақстан қор биржасында (KASE) листингтеледі. Компанияға 18 облыстық филиалы және Қазақстанның барлық аудан және облыс орталықтарын қамтитын агенттік желісі өкілдік етеді.

«Standard Life» өмірді сақтандыру компаниясы» акционерлік қоғамы – соңғы жылдарда қомақты қаржылық нәтижелері бар, сенімді түрде қарқынды дамып келе жатқан компания.

«Standard Life» ӨСК» АҚ өмірді сақтандыру нарығында алғашқылардың бірі болып Қазақстан қор биржасында (KASE) листингтеледі. Компанияға 18 облыстық филиалы және Қазақстанның барлық аудан және облыс орталықтарын қамтитын агенттік желісі өкілдік етеді.

Нақты табыс

Нақты табыс

Кәсіби даму және өсу мүмкіндіктері

Кәсіби даму және өсу мүмкіндіктері

Қолдау және оқыту

Қолдау және оқыту

Өзекті бос жұмыс орындары

Бас бухгалтердің орынбасары - Алматы

Жұмыс тәжірибесі: Сақтандыру компаниясындағы ең төменгі жұмыс өтілі-кемінде 5 жыл

Міндеттері: • Реттеушілік есептілікті қалыптастыру;
• 100, 200 т. бойынша салық есептілігін қалыптастыру;
• ІНҚ құрастыру.

Шарттары: Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес

Жалақы: Әңгімелесу қорытындысы бойынша

Біліктілікке қойылатын талаптар:

Жоғары экономикалық білім

Кәсіби бухгалтер сертификаты

ҚЕХС 17

Түйіндемені жіберу үшін e-mail:

hr@stdlife.kz